انبار مواد غذایی پُر است/گرانی تا پایان سال منتفی است

عضو هیئت مدیره اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی گسترده ای از اقلام موادغذایی در سراسر کشور داریم ، گفت: نه فقط برای شب یلدا بلکه تا پایان سال هم افزایش فیمت نخواهیم داشت.

به گزارش اگری پرس به نقل از خبرگزاری تسنیم، قاسمعلی حسنی با بیان اینکه همچنان عرضه کالاها مازاد بر تقاضاست، گفت: شهروندان هم دنبال خریدهای فله ای و انبوه نیستند و خریدهای خود را علمی انجام می دهند و امروزه مردم تعیین کننده قیمت هستند.

وی گفت: مردم از خریدهای فله ای و انبوه خودداری می کنند چون عرضه کافی وجود دارد بنابراین خریدهای خرد و تازه را در اولویت قرار می دهند و دیگر خانه ها انبار کالاها نیست ، چون عرضه کالاها فراوان است و در حال حاضر مشکل تولیدکنندگان و وارد کنندگان ، یافتن مشتری است.
عضو هیئت مدیره اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه برای دوره شب یلدا هم عرضه کافی داریم، گفت:کالاهای پرتقاضای مردم یعنی برنج ، روغن ، شکر و حبوبات به میزان زیاد تامین و عرضه شده است.
حسنی با بیان اینکه ظرفیت عرضه مواد غذایی خیلی زیاد است ، گفت : ذخایر ما در انبارها زیاد است و مردم اصلا نگران نباشند چون ظرفیت افزایش قیمت هم اصلا وجود ندارد.