نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت:

دولت به جای فرافکنی پاسخگوی ۳۰۰ هزار فارغ التحصیل کشاورزی باشد‌

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به جای فرافکنی پاسخگوی ۳۰۰ هزار فارغ التحصیل کشاورزی باشد‌!

به گزارش اگری پرس به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد جواد عسکری عصر امروز در نشست ستاد مردمی کمیته کشاورزی و تعاونگران زیرمجموعه اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تحمل این همه مشکلات اقتصادی و فقر برای ملت ایران زیبنده نیست و در دولت آینده با انتخاب آیت الله رئیسی مردم نفس راحت می‌کشند.

وی با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم نگاه لیبرال گرایانه بر کشور مسلط شود، عنوان کرد: راه نجات کشور و فائق آمدن بر مشکلات کنونی میدان دادن به مدیران با تفکر انقلابی و کار جهادی است.

عسکری با اشاره به اینکه نگاه به غرب توسط عده‌ای در کشور، میدان کار و خدمت به مردم را از مدیران متخصص، متعهد و دلسوز گرفت.

وی با تاکید بر اینکه نگاه انقلابی می‌گوید باید شخصیتی همچون آیت الله رئیسی بیاید تا با تمام وجودش به انقلاب خدمت کند، افزود: دولت حسن روحانی نگذاشت قابلیت‌های بالقوه به صورت بالفعل دربیاید.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این جای سوال بوده چگونه می‌توانیم موشک نقطه زن تولید کنیم، اما برای تامین حداقل‌های زندگی مردم دچار مشکل هستیم.

مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خواستار تلاش همه برای مشارکت حداکثری شد و تاکید کرد: نخبگان وظیفه دارند ضمن دعوت مردم به مشارکت برای انتخاب اصلح تلاش کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های آیت الله رئیسی، خاطرنشان کرد: عملکرد عملگرایانه و تعقلی آیت الله رئیسی در قوه قضائیه مردم را امیدوار کرده و هم اکنون استقبال از ایشان چشمگیر است. 

انتهای پیام/