روابط عمومی سازمان بسیج جامعه کشاورزی اعلام کرد:

پویش ملی کشاورز حماسه ساز آغاز شد

پویش ملی کشاورز حماسه ساز جهت افزایش مشارکت جامعه کشاورزی در انتخابات آغاز شد و در افتتاحیه این مراسم که به صورت مجازی برگزار شد مسئولین سازمان بسیج مستضعفین و سازمان بسیج جامعه کشاورزی با مهندسین کشاورزی سخن گفتند. به گزارش اگری پرس با توجه به نزدیک شدن به انتخابات سال ۱۴۰۰، این سازمان  با […]


پویش ملی کشاورز حماسه ساز جهت افزایش مشارکت جامعه کشاورزی در انتخابات آغاز شد و در افتتاحیه این مراسم که به صورت مجازی برگزار شد مسئولین سازمان بسیج مستضعفین و سازمان بسیج جامعه کشاورزی با مهندسین کشاورزی سخن گفتند.

به گزارش اگری پرس با توجه به نزدیک شدن به انتخابات سال ۱۴۰۰، این سازمان  با هدف روشنگری و افزایش مشارکت قشر کشاورز در انتخابات، اقدام به راه اندازی یک پویش ملی با نام کشاورز حماسه ساز کرده است، که این پویش در تاریخ ۱۹ خرداد ماه طی مراسمی در بستر فضای مجازی از مشهد مقدس با حضور دکتر محمد رضا جهانسوز استاد دانشگاه تهران و مهندسین کشاورزی آغاز گردید. در این مراسم دکتر محمدرضا جهانسوز تاکید کرد: ۲۸ خرداد ماه روز سرنوشت سازی برای ملت ایران خواهد بود و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات یک روز است اما اثر آن سال ها باقی می ماند.

وی همچنین افزود: در این انتخابات کشاورزان یک قشر تاثیرگذار خواهند بود و حضور آنان در پای صندوق‌های رای از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به حضور این قشر زحمتکش در انتخابات داشت.

 استاد دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه مشکل کشاورزی صرفا کمبود آب نیست افزود: مشکل اساسی کشاورزی در کشور عدم مدیریت صحیح و اجرای صحیح برنامه ها می باشد، بنابراین در دولت آینده رئیس جمهوری می بایست مسئولیت را برعهده بگیرد که توجه ویژه به کشاورزی داشته باشد و در عمل معضلات این بخش را سامان دهد.

همچنین در این مراسم سردار سلیمانی مسئول سازمان بسیج مستضعفین به صورت مجازی با مهندسین کشاورزی سخن گفت.

سردار غلامرضا سلیمانی با اشاره به اینکه کشاورزان در خط مقدم نبرد امنیت غذایی هستند، بیان کرد: کشاورزان با شرکت در طرح ملی همگام با کشاورز در بسیج جامعه کشاورزی در حال بالا بردن سطح بهره وری در ۵ محصول راهبردی و ۲۵ محصولات مزیت دار می باشند و به استقلال کشور کمک می کنند.

همچنین وی افزود: لازمه تحقق دولت اسلامی حل مسائل و مشکلات کشاورزی می باشد بنابراین امیدوارم که در دولت آینده کسی مسئولیت را برعهده بگیرد که بتواند مشکلات این قشر را سامان دهد.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه عمده مشکلات کشاورزی ناشی از سوء مدیریت می باشد ادامه داد کشاورزان در دولت آینده می بایست با کمک بسیج جامعه کشاورزی مسائل و مشکلات خود را از مسئولین مطالبه نمایند

در پایان مراسم، مسئول سازمان بسیج مستضعفین آغاز پویش ملی کشاورز حماسه‌ساز را اعلام کرد و کشاورزان سرتاسر کشور را به این پویش دعوت نمود.