چشم طمع متولیان تراریخته مشکوک به صندلی وزیر کشاورزی/رئیس جمهور هوشیار باشد

اخبار تایید نشده‌ای از تلاش متولیان ورود تراریخته های مشکوک برای کسب سمت وزارت در یکی از حساس ترین وزارتخانه های کشور که وظیفه تامین غذای سالم را برای مردم برعهده دارد، به گوش می رسد. البته هوشیاری رئیس‌جمهور محترم این طرح را نقش برآب خواهد کرد.

به گزارش اگری پرس به نقل از تسنیم؛ بازار لابی‌ها و مذاکرات درخصوص مهره‌چینی در وزارتخانه‌ها و مشاغل مدیریتی دولت آینده، میان گروهها و احزاب سیاسی، بازاری پُر رونق است. در این میان برای تصدی وزارت جهادکشاورزی نامهایی چون رضا ارجمندی، محمود حجتی، عبدالمهدی بخشنده، عباس کشاورز، و چند گزینه دیگر به گوش می‌رسد. در لیست «گزینه‌های دیگر» افرادی وجود دارند که ــ با توجه به آگاهی رئیس‌جمهور محترم ــ گرچه احتمال راهیابی آنها به مشاغل درجه یک دولتی، دور از ذهن به نظر می‌رسد، اما حضور آنها در مشاغلی خاص طی دولت یازدهم، نشان می‌دهد این امکان کاملاً منتفی نیست. این شرایط عیناً در مورد گزینه‌های سازمان حفاظت محیط زیست نیز صادق است.

لذا با هدف آگاهی‌بخشی نسبت به حضور این افراد در مناصب دولتی، نسبت به انتشار گام به گام اسناد اقتصادی و سیاسی برخی نفوذها مبادرت خواهد کرد.

یکی از این مدیران، فردی است که در دولت یازدهم یکی از گلوگاههای علم و پژوهش را در دست داشت و از این طریق ضربه‌های کاری به علم و فناوری کشور وارد شد. ارتباطهایی با مراکز آموزشی برجسته صهیونیستی جهان از سالهای دهه ۱۳۶۰، برقرار شد و تاکنون ادامه دارد. او مروّج اصلی محصولات تأیید نشده تراریخته و مسئول تیمی است که در خلال سال ۱۳۹۳، زمینه حضور و تقدیر وزارتی از عضو شورای عالی امنیت ملی امریکا در ایران را فراهم کردند.

وی همزمان با مناصب دولتی، فعالیتهای گسترده تجاری داشته و در هیئت مدیره شرکتهای متعدد تجاری عضو بوده است؛ تجارت گسترده وی، سال گذشته به اعتراض نمایندگان مجلس نیز انجامید. میلیاردها تومان از بودجه پژوهشی کشور به سوی این شرکتها هدایت شده است.

ارتباط با بنیادهای معلوم‌الحال ولف، کارنگی، راکفلر و … ، بیش از ۱۵۰ مسافرت به کشورهای مختلف در زمانی محدود، اهتمام به کشت بذرهای تراریخته «اقلام اساسی کشاورزی» متعلق به کمپانیهای بزرگ صهیونیستی در کشور، ارتباط نزدیک با برخی سفرای بیگانه و به اخراج کشاندن نخبگان و اساتید معتقد و متدین به‌دلیل مقاومت در برابر مافیای صهیونیستی،  تنها بخشی از اقدامات چند سال اخیر این جریان نفوذی است.

خبرهای رسیده از نظرات رئیس‌جمهور محترم و مقامات بلندپایه دولتی، نیز حاکی است رده‌های بالای دولت نسبت به وجود این افراد هوشیار شده‌اند و تحت تأثیر فشارها و لابیهای خاص قرار نخواهند گرفت.

روشنگری گام به گام درخصوص این افراد ادامه خواهد داشت…