لبنیات در یک سال گذشته ۲ بار گران شد+اسناد

درحالی‌که قیمت لبنیات در یک سال گذشته ۲ بار گران شده است اما “سامانه اطلاع‌رسانی کالا و خدمات ۱۲۴” متعلق به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان موفق به‌روزرسانی قیمت‌های خود نشده و در حالت تعلیق به‌سر می‌برد.

به گزارش اگری پرس؛

۲۱ دی ماه سال ۹۵ بود که این خبرگزاری در گزارشی خبر از به‌حالت تعلیق در آمدن قیمت فرآورده‌های لبنی در سامانه اطلاع‌‌رسانی کالا و خدمات با عنوان «درحال به‌روزرسانی» داد.

بعد از گذشت یک سال از این واقعه کماکان قیمت لبنیات در بازار متفاوت از آخرین ارقام مصوب درج این سامانه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان است ولی طی یک سال گذشته  ۲ مرتبه قیمت لبنیات در بازار گران شده است.

بنابراین گزارش در سال گذشته نیز بعد از اعلام خبر افزایش ۲۰۰تومانی هر لیتر شیر استرلیزه توسط خبرگزاری تسنیم بود که نرخ لبنیات در سامانه اطلاع‌رسانی کالا و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به‌حالت تعلیق در آمد که دوباره در روزهای گذشته دوباره شاهد افزایش ۲۰۰تومانی در محصول یادشده هستیم.

بنابراین گزارش آخرین قیمت مصوب هر لیتر شیر کم و پرچرب پاکتی (تتراپک)  در پایگاه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان ۲ هزار و ۸۰۰ تومان درج‌ شده است که در دی‌ماه  ۲۰۰ تومان افزایش یافته به ۳ هزار تومان رسید و در روزهای گذشته نیز توسط برخی از برندهای مصوب ۳ هزار و ۲۰۰ تومان به‌فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: شیر و ماست گران شد + عکس‌

بیشتر بخوانید: قیمت لبنیات در سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات به‌حالت تعلیق در آمد+ اسناد

تصویر آخرین نرخ مصوب امسال لبنیات که از روی پایگاه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات برداشته شده است، به‌شرح زیر است:

انتهای پیام/*