قیمت پرتقال تنظیم بازار کاهش یافت/ پرتقال ۲۳۰۰ و سیب ۲۲۰۰ تومان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: قیمت هر کیلو پرتقال تنظیم بازار با ۱۵۰ تومان کاهش در تهران و شمیرانات با قیمت ۲۳۰۰ تومان عرضه می‌شود.

به گزارش اگری پرس علی اشرف منصوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس گفت: در جلسه کمیته مرکزی تعاون روستایی تهران قیمت پرتقال تنظیم بازار کاهش یافت و مقرر شد تا از فردا هر کیلو پرتقال در تهران و شمیرانات با ۱۵۰ تومان کاهش به قیمت ۲۳۰۰ تومان عرضه شود.

وی با بیان اینکه از آغاز توزیع پرتقال تنظیم بازار هر کیلو پرتقال با قیمت ۲۴۵۰ تومان در تهران و شمیرانات توزیع شد، افزود: از فردا در این مناطق هر کیلو پرتقال با قیمت ۲۳۰۰ تومان عرضه می‌شود.

منصوری تصریح کرد: در سایر شهرستان‌های استان تهران هر کیلو پرتقال تنظیم بازار با قیمت ۲۱۰۰ تومان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان داشت: قیمت سیب تنظیم بازار در استان تهران هر کیلو ۲۲۰۰ تومان است.

منصوری با بیان اینکه در مجموع سیب و پرتقال تنظیم بازار در ۳۱۵ مرکز از جمله ۴۰ مرکز میوه و تره‌بار شهرداری تهران توزیع می‌شود، گفت: تمام خرده فروشان استان تهران در صورت تمایل می‌توانند در تنظیم بازار میوه شب عید ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه اصناف در طرح تنظیم بازار میوه شب عیدتاکنون مشارکت نکرده‌اند، گفت: شرایط برای ورود اصناف به طرح تنظیم بازار فراهم است و متقاضیان می‌توانند درخواست خود را به سازمان تعاون روستایی تهران و شهرستان‌های استان ارائه کنند.