سفر وزیر جهاد کشاورزی به مهریز

وزیر جهاد کشاورزی در سفر نیم روزه به شهرستان مهریز از برخی طرح‌های این شهرستان بازدید و با جمعی از مردم دیدار چهره به چهره کرد. «سید جواد ساداتی‌نژاد» همزمان با دوازدهمین سفر استانی رئیس جمهور به یزد با هدف بررسی مشکلات شهرستان مهریز در این شهرستان حضور یافت. وزیر جهادکشاورزی در ابتدای ورود به […]

وزیر جهاد کشاورزی در سفر نیم روزه به شهرستان مهریز از برخی طرح‌های این شهرستان بازدید و با جمعی از مردم دیدار چهره به چهره کرد.

«سید جواد ساداتی‌نژاد» همزمان با دوازدهمین سفر استانی رئیس جمهور به یزد با هدف بررسی مشکلات شهرستان مهریز در این شهرستان حضور یافت.

وزیر جهادکشاورزی در ابتدای ورود به شهرستان مهریز  با حضور در یادمان شهدای روستای ارنان، نسبت به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد و سپس از گلخانه هیدروپونیک  در مجتمع گلخانه‌ای بهشت ارنان با ظرفیت ۵۲۵ هزار شاخه گل رز هلندی در مساحت ۵۶۰۰ مترمربع و یک واحد دامداری و تولید شیر بازدید کرد.

نماینده ویژه رئیس جمهور در ادامه با حضور در سالن اجتماعات دانشکده پردیس مهریز، میزبان جمعی از مردم باغ شهر تاریخی مهریز بود و به صورت حضوری، مسائل و مشکلات آنها را استماع کرد.