تاکنون ۲۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شد

جمیل ضافی پور زرگانی عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به آغاز خرید محصولات پاییزه از جمله گندم و کلزا در خوزستان بیان کرد: کار خرید گندم و کلزا در استان به زمان پیک خود رسیده و مراکز خرید در سطح استان مشغول خرید این دو محصول استراتژیک کشاورزی کشور هستند. مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: تا پایان روز […]

جمیل ضافی پور زرگانی عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به آغاز خرید محصولات پاییزه از جمله گندم و کلزا در خوزستان بیان کرد: کار خرید گندم و کلزا در استان به زمان پیک خود رسیده و مراکز خرید در سطح استان مشغول خرید این دو محصول استراتژیک کشاورزی کشور هستند.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: تا پایان روز هشتم اردیبهشت ماه، تعاون روستایی در مراکز خرید خود موفق به خرید ۲۶۶ هزار و ۳۲۳ تن گندم و ۱۵ هزار و ۲۳۱ تن کلزا از کشاورزان استان شده است.

وی بیان کرد: از ارقام خریداری شده تا پایان روز هشتم اردیبهشت ماه، ۸۶ هزار و ۷۱۸ تن گندم و ۹ هزار و ۹۲۵ تن کلزا بارگیری و به مقاصد مد نظر حمل شده است.

ضافی پور زرگانی اظهار کرد: تاکنون شهرستان هندیجان با ۳۲ هزار و ۲۶۱ تن، رامشیر با ۳۱ هزار و ۷۴۳ تن، بهبهان با ۲۷ هزار و ۶۸ تن، حمیدیه با ۲۵ هزار و ۴۸۶ تن و هویزه با ۲۳ هزار و ۷۸۱ تن خرید گندم، پنج شهر اول خوزستان در این زمینه هستند.