نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
این اثر در طول پاییز قابل دیدار است و از آنجایی که محوطه نزدیک یک فرودگاه قرار دارد، مسافران شاهدِ منظرهای دوستداشتنی از پنجرهی کنار صندلیِ خود خواهند بود.
به گزارش اگری پرس به نقل از سایت یک پزشک تصور عمومی از تماشای آثار هنری، دیدن آنها در محلهایی مانند موزهها یا گالریها است، اما امروزه هنرمندان زیادی هستند که در برابر این تصور سنتی ایستادهاند و تلاش میکنند که هنر را با همان مفهوم زیبا، به طیف گستردهتری از جهان واقعی و مردم عرضه نمایند. یکی از این هنرمندان، استن هرد نام دارد که تلاش میکند تابلوهایی عظیم را توسط مزارع خلق کند و سوژههای نقاشی و رنگها را توسط گیاهان به وجود بیاورد. او هم سوژههای مورد نظر خود را در تابلوهای عظیمش به وجود میآورد و هم تابلوهای معروف هنرمندان بزرگ را در این ابعاد عظیم بازسازی مینماید. او کار خود را از سال ۱۹۶۸ آغاز نمودهاست. هرد سالها نلاش کرد تا هنرمندی آوانگارد و پیشرو در خلق تابلوهای معمولی باشد اما یک روز زمانیکه با هواپیما پرواز میکرد، تماشای مزارع زیر پایشان او را به فکر انداخت تا آثارش را روی زمین خلق کند.
آخرین اثر او، بازسازی تابلوی «درختان زیتون» ونسان ونگوک بود که اصل آن در سال ۱۸۸۹ نقاشی شده و اثر آقای هرد، مجدداً در ابعاد ۱٫۲ هکتاری این تابلوی زیبا را به هنردوستان یادآوری میکند. تهیهکنندهی این پروژه، انستیتوی هنر مینهآپلیس است. حفر چالهها، کاشت، درو و بآماده کردن محوطه ه وجود آوردن چشمانداز این تابلو، حاصل چندین هفته کار مداوم آقای هِرد بود. این اثر در طول پاییز قابل دیدار است و از آنجایی که محوطه نزدیک یک فرودگاه قرار دارد، مسافران شاهدِ منظرهای دوستداشتنی از پنجرهی کنار صندلیِ خود خواهند بود.
در حالی که مردم معمولی از این مکان تلقیِ یک مزرعه یا مکانی برای پیکنیک را دارند، آقای هرد به آن مانند یک فرصت خلق اثر می نگرد و او نقاشی واقعی را در مقیاسی کوچک بررسی میکند تا بداند هر قطعه زمین چطور باید هرس یا کاشته شود.
آن وقت است که کار آغاز میشود: هفتهها کندن، کاشت و درو.
کمکم طرح تابلو جان می گیرد.
این هم «نقاشی» تمامشده چنان که از آسمان دیده میشود. البته آقای هرد ترجیح میدهد به آن بگوید «اثر هنریِ زمینی».
دیدگاه بسته شده است.