راه‌اندازی خط اعتباری ۲۸۰۰ میلیارد تومانی وزارت جهاد کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی به راه‌اندازی خط اعتباری به مبلغ ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اقدام کرده که از این میزان تاکنون ۲ هزار میلیارد تومان جذب شده است.

اخبار کشاورزیبه گزارش اگری پرس به نقل از  خبرگزاری فارس از همدان، محمود حجتی ظهر امروز در حاشیه افتتاح خط تولید دستگاه کاشت سیب‌زمینی با قابلیت کاشت نوار تیپ کمباین برداشت سیب‌زمینی و پیاز به صورت کیسه‌گیر و رونمایی از کمباین بومی شده برداشت غلات شرکت ماشین برزگر، اظهار کرد: مایه افتخار است هموطنان توانسته‌اند، دستاوردهای این چنینی در زمینه تولید ماشین‌آلات کشاورزی به‌ویژه ماشین‌آلات مخصوص کاشت و برداشت سیب‌زمینی و غیره داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از شرکت ماشین برزگر همدان فعالیت‌های این شرکت و شرکت‌های مشابه در سطح کشور را گامی در راستای توسعه هر چه بیشتر کشاورزی کشور عنوان کرد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی با همکاری بانک کشاورزی و بانک مرکزی تاکنون نسبت به راه‌اندازی خط اعتباری به مبلغ ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اقدام کرده که از این میزان تاکنون دو هزار میلیارد تومان جذب شده است.

وی بیان کرد: یکی از بحث‌های محوری کشاورزی توسعه مکانیزاسیون است که موجب تولید محصول مرغوب با قیمت پایین شده و از همه مهمتر در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود.