پویش مردمی “قدس می آییم”سراسر کشور را فرا گرفت+تصاویر

پویش مردمی کمپین “قدس می آییم” به صورت هم زمان در سراسر کشور و در بسیاری از شبکه های اجتماعی فضای مجازی توسط اقشار مردم راه اندازی شده است تا هدف والای مردم ایران زمین و آرزوی قریب الوقوع دل همه پیروان اسلام ناب محمدی(ره) را به رخ ابرقرتان عالم کشانند.

به گزارش اگری پرس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛پویش مردمی کمپین “قدس می آییم” به صورت هم زمان در سراسر کشور و در بسیاری از شبکه های اجتماعی فضای مجازی توسط اقشار مردم راه اندازی شده است تا هدف والای مردم ایران زمین و آرزوی قریب الوقوع  دل همه پیروان اسلام ناب محمدی(ره) را به رخ ابرقرتان عالم کشانند و بگویند که امروز در یک قدمی قدس شریف هستیم و با بانگ بلند، قدس را فریاد می زنیم تا عالم بداند که قدس از آن ماست و نیل تا فرات سرزمین همیشگی محور حق و عدالت است.

سایت جام روز نوشت :کمپین قدس می آییم در تربت جام، امروز آحاد مختلف مردم در قالب بسیج مستضعفین از همه لحظه های همیشه خود آماده تر است تا غرشی الهی بر پیکره زمین بیداد و تباهی را بزداید و ریشه نحس صهیونیست پلید را از پیکره تاریخ حذف و سرزمین مقدس فلسطین را آزاد و بر قدس شریف نماز عشق جاری سازد.

درهمین راستان مردم شیعه وسنی ولایت مدار تربت جام به کمپین ما می آییم پیوستند تا با هدف والای مردم ایران زمین و آرزوی قریب الوقوع  دل همه پیروان اسلام ناب محمدی(ره) را به رخ ابرقرتان عالم کشانند و بگویند که امروز در یک قدمی قدس شریف هستیم و با بانگ بلند، قدس را فریاد می زنیم تا عالم بداند که قدس از آن ماست و نیل تا فرات سرزمین همیشگی محور حق و عدالت است.

 

سایت نسل شاهوار شهرستان شاهرود پویش مردمی “قدس می آییم” همزمان در بسیاری از شبکه های اجتماعی فضای مجازی توسط اقشار مردم راه اندازی شده است تا هدف والای مردم ایران زمین و آرزوی قریب الوقوع دل همه پیروان اسلام ناب محمدی(ره) را به رخ ابرقرتان عالم کشانند و بگویند که امروز در یک قدمی قدس شریف هستیم و با بانگ بلند، قدس را فریاد می زنیم تا عالم بداند که قدس از آن ماست و نیل تا فرات سرزمین همیشگی محور حق و عدالت است.

 پایگاه خبری نسل شاهوار شهرستان شاهرود نیز در همین راستا عکس نوشته هایی را تولید و در فضای مجازی منتشر کرده است که گزیده ای از آنها در ذیل آمده است:
کانال تلگرام: https://telegram.me/qodsolana
هشتک اینستاگرام: #قدس_می_آییم

آدرس وبلاگ:www.quods.blog.ir

 

کمپین مردمی “قدس می آییم” در استان کرمان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

 

IMG_20151119_085531

IMG_20151119_090019

 

IMG_20151119_130538

کمپین مردمی “قدس می آییم” در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است

مردم تربت حیدریه همزمان با سراسر کشور و در حمایت از انتفاضه فلسطین در کمپین«قدس می آئیم» شرکت کردند.

 

 

 

 

 

عکس نوشته”قدس می آییم”بر روی پایگاه خبری لادیز قرار داده شد.

 

 

 

 

 عکس نوشته ” قدس می آییم” جهت دانلود روی سایت ندای هیرمند قرار گرفت.