پرونده گردنه حیران در مرحله بازرسی است

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: این ستاد مشغول بازرسی در خصوص پرونده گردنه حیران است تا گزارش‌های موجود را درباره زمین‌خواری مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش اگری پرس به نقل از تسنیم ، عزت‌الله یوسفیان ملا درباره وضعیت تصرف و تغییر کاربری غیرمجاز منابع طبیعی و زمین‌های کشاورزی افزود: کوه‌خواری یکی از مصادیق زمین‌خواری بوده که موضوع  گردنه حیران نیز در راستای همان کوه‌خواری‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مشغول بازرسی در خصوص  پرونده گردنه حیران است تا گزارش‌های موجود را درباره زمین‌خواری مورد بررسی قرار دهد.
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ادامه داد: گزارش‌‌های طرفین مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشخص شود کدام یک از گزارش‌های ارائه شده از صحت لازم برخوردار است.

یوسفیان‌ملا گفت: تمام زمین‌خواری‌ها و تصرف‌های غیرمجاز بررسی می‌شود و  تفاوتی نمی‌کند که این تخلف توسط دولت صورت گرفته شده باشد یا اشخاص.

وی درباره وضعیت اراضی دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه پونک اظهار کرد: پرونده‌ای درباره دانشگاه آزاد وجود ندارد و ما در صورتی ورود می‌کنیم که گزارشی وجود داشته باشد.

یوسفیان‌ملا در پایان یادآور شد: در این ارتباط سازمان امور اراضی باید اقدام کند.

گفتنی است که عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در مصاحبه قبلی خود با تسنیم از در اختیار گرفتن بیش از اندازه زمین توسط این دانشگاه در منطقه پونک گلایه کرده بود.