ایذه و باغملک تشنه اند/ ماندگاری مردم در شهرهایشان از سر ناچاری‌ است

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه وزارتخانه‌های نیرو و کشاورزی هیچ نگاهی به شهر‌های ما نداشتند و تقریبا می توان بیان کرد که بیشترین ظلم را به مناطق ما کردند.

به گزارش اگری پرس، هدایت الله خادمی با اشاره به ایجاد سدهای خاکی در شهرهای صیدون و میداوود اظهار داشت: باید وزیر جهاد کشاورزی برای احداث سدهای خاکی در شهرهای صیدون و میداوود همکاری لازم را داشته باشد.

وی افزود: این کار نیز به عنوان یک کار فوری باید انجام تا در این شهرها آب مورد نیاز تأمین شود و این سرزمین از بین نرود و همچنین مردم از این شهرها کوچ نکنند اما مطمئن باشید مردم این شهرها جایی برای کوچ ندارند وگرنه به دلیل نداشتن آب کشاورزی و شرب قطعا این منطقه را ترک می‌کردند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم توجه وزارتخانه‌های نیرو و کشاورزی به شهرستان‌های ایذه و باغملک بیان کرد: متاسفانه این ۲ وزارتخانه نیز هیچ نگاهی به شهر‌های ما نداشتند و تقریبا می توان بیان کرد که بیشترین ظلم را به مناطق ما کردند؛ امیدوارم که هرچه سریعتر این وزرا به حوزه انتخابیه‌ام سفر کنند و بحث انتقال آب به این مناطق را در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: در زمانی که آب را از سرچشمه‌های کارون به استان‌های دیگر انتقال دادند، می‌بایست نمایندگان این موضوع را پیگیری می‌کردند و نیز قبل از اینکه آب به استان‌های دیگر انتقال یابد مردم باید مطالبه‌گری می‌کردند.

خادمی عنوان کرد: به عنوان نماینده مردم به جد پیگیر انتقال آب به دشت‌های ایذه و باغملک هستم، اگر این آب وارد زمین‌های کشاورزی ایذه و باغملک نشود، مردم این شهرها راهی جز کوچ ندارند.

 

منبع: تسنیم