مصادره اراضی کشاورزی فلسطینی‌ها در بیت لحم

رژیم صهیونیستی درصدد است تا بیش از صد هکتار از اراضی کشاورزی شهرک “الخضر” و روستای “نحالین” در حومه “بیت لحم” کرانه باختری را مصادره نماید.

agripress0090به گزارش اگری پرس و به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، “احمد صلاح” هماهنگ کننده کمیته مقابله با دیوار حائل و شهرک سازی در روستای الخضر در این باره گفت: شمار زیادی از نیروهای اشغالگران اخطاریه هایی را در میان کشاورزان روستا مبنی بر مصادره ۹۸۵ دونم (بیش از ۱۳۱ هکتار) از اراضی شان توزیع کرده اند.
صلاح افزود: در این اخطاریه ها به مالکین اراضی مذکور، ۴۵ روز برای فرجام خواهی در بیدادگاههای رژیم صهیونیستی فرصت داده شده است.
در همین راستا، “ولید عساف” وزیر کشاورزی تشکیلات خودگردان در رام الله گفت: مصادره اراضی کشاورزی روستاهای بیت لحم توسط رژیم صهیونیستی اقدام تحریک کننده خطرناکی با هدف تنش آفرینی در وضعیت کنونی است.
وی افزود: اراضی مذکور بخشی از اراضی فلسطین هستند و ما اسناد و مدارک قانونی لازم برای محکوم کردن اشغالگران و شهرک نشینان را در اختیار داریم و همه تلاش هایمان را بازپس گیری اراضی مذکور و دفاع از کشاورزان در مقابل این گونه اقدامات تجاوزکارانه به کار خواهیم برد.