قیمت مرغ در بازار کاهش یافت

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش قیمت هرکیلوگرم مرغ به ۵۶۰۰ تومان در مراکز خرده فروشی خبر داد.

به گزارش اگری پرس، مهدی یوسف‌خانی در گفتگو با مهر از کاهش ۸۰۰ تومانی قیمت مرغ نسبت به هفته قبل خبر داد و اظهارداشت: قیمت این کالا نسبت به روز گذشته هم ۳۰۰ تومان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه روز گذشته قیمت مرغ ۵۹۰۰ تومان بوده است، افزود: در حال حاضر نرخ این کالا به ۵۶۰۰ تومان در مراکز خرده فروشی، ۵۱۰۰ تومان توزیع درب واحدهای صنفی و ۵۰۰۰ تومان درب کشتارگاه و میدان بهمن رسیده است.

یوسف‌خانی، افزایش مجدد عرضه را یکی از دلایل این موضوع عنوان و اضافه کرد: تقاضا برای این کالا در بازار به حد مطلوب نرسیده است اما طی روزهای آتی این اتفاق رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ به پایین‌تر از میزان فعلی نخواهد رسید، ادامه داد: به احتمال زیاد از هفته آینده شاهد افزایش نرخ این کالا خواهیم بود.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، قیمت انواع ماهی در بازار خرده فروشی را بدین شرح اعلام کرد: شیرجنوب ۲۰ هزارتومان، کپور ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، قزل‌آلا ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان، تیلاپیا ۱۹ هزارتومان، آمور جنوب (سفید پرورشی) ۱۴ هزار تومان، آزاد دزفولی ۸ هزار و ۵۰۰ تومان، هامور جنوب ۲۲ هزار تومان، حلوا سیاه ۲۳ هزارتومان و حلوا سفید ریز ۴۰ هزار تومان. ‌