حفر چاه های غیرمجاز تهدیدی برای قنوات کشاورزی روستاهاست

رییس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرضا: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با اراده و خواست ملت شکل می گیرد چرا که تشکیل این نهاد یک اراده ملی در تحقق نقش مردم در سرنوشت خود است.

agripress0081به گزارش اگری پرس به نقل از خبرگزاری ایمنا در شهرضا، رحمت الله کریملو در مراسم روز ملی شوراها در شهرضا نهم اردیبهشت را فرصتی برای ارزیابی عملکرد شوراهای اسلامی دانست و عنوان داشت: وظیفه اصلی شوراها خدمت رسانی حداکثری به مردم است و اعضاء شوراها نیز توجه داشته باشند وظیفه خدمت رسانی در واقع امانتی الهی در دست آنهاست.
وی در ادامه افزود: شوراهای اسلامی یکی از اصول مترقی قانون اساسی است که اصل و بنای آن در قرآن و سنت آمده است.
رییس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرضا شوراهای اسلامی را نماد بارز مردم سالاری دینی و محل تجمیع افکار عمومی دانست و اظهار داشت: در نظام اسلامی ایران که مرهون خون  شهید و جانفشانی ایثارگران است مسئله شوراها در متن قانون اساسی ذکر و به منزله نماد مشارکت عمومی در اداره کشور دانسته شده است.
کریملو شوراها را پل ارتباطی مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: بخش عمده ای از مشکلات و معضلات سکنه روستاها به دست شوراهایی که فارق از هر گونه جهت گیری سیاسی و بیم و هراسی عمل می کنند، قابل پیگیری و رفع است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود حفر چاه های غیرمجاز را تهدیدی برای قنوات کشاورزی روستاهای بخش مرکزی شهرستان شهرضا دانست و گفت: علاوه بر این معضلاتی نظیر تجاوز به جاده ها و حریم رودخانه ها، عدم ساماندهی وضعیت حمل و نقل و طرحهای نیمه تمام از جمله معضلاتی است که در روستاها وجود دارد.
رییس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرضا تاکید کرد: رفع بسیاری از مشکلات و معضلات روستاهای بخش مرکزی نیازمند همکاری مسئدولان اجرایی شهرستان با نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی است./