آمادگی كامل تأمین و صادرات محصولات کشاورزی از خوزستان به روسیه

رئیس خانه كشاورز خوزستان گفت: مسئولان جهاد كشاورزی استان و ۱۷۳ هزار كشاورز این استان آمادگی كامل تأمین محصولات کشاورزی برای صادرات به روسیه را دارند.

به گزارش اگری پرس به نقل از خبرنگار مهر، مسعود اسدی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست با اعضای خانه کشاورز و اعضای هیئت روسی اظهار كرد: فرصت بسیار مناسبی است كه تولیدات خود را به روسیه صادر كنیم و مایحتاج روسیه را نیز تأمین كنیم.

وی افزود: خانه كشاورزی خوزستان سندیكای مركزی كشاورزی استان و یك نهاد غیر دولتی و اتحادیه صنفی كشاورزان است.

رئیس خانه كشاورز خوزستان در ادامه، خطاب به هیئت روسی تصریح کرد: این اطمینان را می دهیم كه محصولات كشاورزی مورد نیازتان را با بهترین كیفیت و استانداردهای جهانی در اختیار شما قرار دهیم.

اسدی همچنین متعهد شد: صراحتا اعلام می شود كشاورزان خوزستان تمامی محصولات كشاورزی را كه كشور روسیه از تركیه تأمین می كرد را با كیفیت بالاتر و قیمت پایین تر تأمین کنند.

وی اضافه کرد: آمار دقیق تولیدات و میزان آنها را جهاد كشاورزی استان ارائه می دهد تا شما بدانید خوزستان در هر بازه زمانی چه محصولی را و به چه میزانی تولید می كند ولی مطمئن باشید كه مسئولان جهاد كشاورزی استان و ۱۷۳ هزار كشاورز این استان آمادگی كامل تأمین محصولات به هر میزان سبزی و صیفی جات را دارند.

رئیس خانه كشاورز خوزستان در پایان افزود: خوزستان قطب تولید خرما با بهترین كیفیت و ارگانیك بوده و از همین فصل نیز امكان صادرات مهیاست.