۵۰ محقق بین المللی خوراک دام و طیور به ایران می‌آیند

قائم مقام اتحادیه کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان گفت:۵۰ محقق بین المللی خوراک دام و طیور از ۱۸ کشور دنیا برای شرکت در همایش و نمایشگاه جانبی بین المللی فیداکسپو ۲۰۱۷ به ایران می‌آیند.

به گزارش اگری پرس به نقل از تسنیم؛ مهدی مسعودی، در نشست خبری سومین همایش و نمایشگاه جانبی بین المللی فیداکسپو ۲۰۱۷، در وزارت جهادکشاورزی اظهار کرد: ارتباط خوراک دام، طیور و آبزیان با بهداشت و سلامت انسان تنگاتنگ است و ما در این همایش بین المللی به دنبال این هستیم که این ارتباط را بیشتر کنیم.

وی افزود: معرفی دانش و تکنولوژی در صنعت خوراک آماده در کشور نیاز به یک مکان و جایگاه داشت که همایش فیداکسپو این ظرفیت را ایجاد کرد.

مسعودی گفت: تا کنون حضور ۵۰ محقق از ۱۸ کشور دنیا برای شرکت در این همایش قطعی شده است. امسال سازمان دامپزشکی، سازمان نظام مهندسی و اتحادیه کارخانجات برای برگزاری این همایش با ما همکاری خواهند کرد.

بنیانگذار فیداکسپو ایران ادامه داد: از ۶ شرکت دانش بنیان بزرگ کشور که در این صنعت فعالیت دارند نیز برای شرکت در این همایش و نمایشگاه جانبی بین المللی دعوت کرده‌ایم که حضور خواهند یافت.

بنابراین گزارش، سومین همایش و نمایشگاه جانبی بین المللی فیداکسپو در تاریخ ۲۸ تا ۳۰ امرداد ماه در محل نمایشگاه دایمی شهرداری تهران در بوستان گفت وگو برگزار می شود.