کلنگ احداث گلخانه ۱۰۸ هکتاری زمین خورد

آئین کلنگ زنی پروژه احداث مجتمع گلخانه ای و کشاورزی لاسبید بهبهان با حضورمدیرعامل بانک کشاورزی ، استاندارخوزستان، مدیرعامل بانک زمین و جمعی از مسئولان استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش اگری پرس به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این مراسم که روز پنجشنبه ۲۰ مهر برگزار شد، مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن ارائه آمار و گزارش عملکردبانک کشاورزی در دولت تدبیر و امید، به روندروبه رشد بانک کشاورزی دربخش کشاورزی و در راستای تحقق اهداف و منویات مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: بانک کشاورزی مفتخراست که باداشتن سرمایه انسانی توانمند، مومن، مجاهد وبسیجی خود در تحقق اهداف متعالی دولت تدبیروامید موفق بوده و در اجرای احکام اقتصادمقاومتی پیشتاز وپیشگام است.

شهیدزاده درادامه افزود: بانک کشاورزی هم سو وهمراه با اهداف وزارت جهادکشاورزی سهم عمده در تولید واشتغال کشور داشته و به عنوان بازوی توانمند مالی بخش کشاورزی در ایجاد اشتغال و پرکردن سبدغذایی کشور نقش بسیارمهمی را ایفا می کند.

در این مراسم همچنین شریعتی استاندار خوزستان از خدمات واقدامات ارزنده بانک کشاورزی در توسعه اقتصادی ، اشتغالزایی و شکوفایی صنعت کشاورزی استان و همراهی و تعامل مثبت مدیران این بانک قدردانی کرد.

شایان ذکر است طرح گلخانه لاسبید بهبهان با حمایت مالی بانک کشاورزی درسطح ۱۰۸هکتار اجرا می شود و عملیات اجرایی فازاول این طرح در سطح ۲۰ هکتار اجرا خواهد شد.