مردم برای مبارزه با “اشرافگری” به رئیسی رای بدهند

وزیر سابق جهاد کشاورزی با صدور اطلاعیه ای در حمایت از ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مردم، کشاورزان و صنعتگران برای مبارزه با اشرافگری و مرفهین بی درد به آقای رئیس رای دهند.

به گزارش اگری پرس،

متن نامه صادق خلیلیان اقتصاددان و وزیر کشاورزی دولت دهم قرار گرفته است به شرح زیر است.

بسمه تعالی

ملت بزرگوار و انقلابی ایران

سلام علیکم

همانطور که مستحضر هستید دیدگاههای حاکم بر سیاست، اقتصاد و فرهنگ کشور در دولت فعلی به گونه‌ای است که عملا مسیر کشور را از آرمانها و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) دور نموده و تفکر اشرافی گری و مرفهین بی درد بر این دولت حاکم می باشد که سبب تبعیض، فاصله طبقاتی و ویژه خواری شده است. تداوم روند کنونی دولت فعلی و انفعال در مقابل بیگانگان به گونه ای است که اگر تحول عمده و نوآوری در صحنه سیاسی کشور رخ ندهد به تدریج نارضایتی عمومی گسترش یافته و بیگانگان برای نفوذ و تسلط بر مقدرات کشور طمع خواهند ورزید که خطرات و آسیب های جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

با توجه به شرایط حساس کنونی کشور و به تبعیت از مقام معظم رهبری، بدینوسیله از کلیه آحاد ملت جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت ماه به منظور تحکیم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی دعوت به عمل می آورم. همچنین از ملت عزیز و شریف ایران به ویژه جهادگران عرصه ی سازندگی، کلیه ی فعالان و تولید کنندگان بخش کشاورزی و صنعت و نیز روستائیان گرامی و زحمتکش درخواست دارم در راستای روی کارآوردن یک دولت انقلابی منبعث از آرمانها و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی، با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای به برادر انقلابی ، مخلص و ساده زیست جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دکترسید ابراهیم رئیسی رای دهند.

                                                                                                                                                      صادق خلیلیان

                                                                                                                                        وزیر سابق جهاد کشاورزی

                                                                                                                                          ۲۷اردیبهشت ماه ۱۳۹۶