عملکرد مهم‌تر از تفکیک یا عدم تفکیک وزارت صنعت است

قائم‌مقام سازمان توسعه تجارت گفت: شاید با وضعیت فعلی وزارت صنعت بتوانیم به اهداف دولت دست‌یابیم؛ در صورتی که تفکیک نیز صورت بگیرد قدرت به‌جای یک وزیر در ۲ وزیر تقسیم می‌شود و در هیئت دولت می‌توانیم تأثیر گذارتر باشیم اما در نهایت عملکردها مهم‌تر است.

به گزارش اگری پرس به نقل از تسنیم؛ محمدرضا مودودی اظهار کرد:  هیئت دولت با تمرکز در بخش بازرگانی لایحه احیای وزارت بازرگانی را به مجلس برده است تا بخشی از وظایف وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت در وزارت بازرگانی یک جا جمع شود.

وی افزود: دولت برای ایجاد نظم و انضباط در بخش بازرگانی و جلوگیری از پراکندگی دست به این کار زده است اما بخش خصوصی نگران آن است دولت با درگیر شدن در تفکیک و جداسازی، چند سال از مسیر اصلی خود خارج شود و تا تفکیک ساختمان‌ها، نیروهاو … انجام، وقت همه گرفته‌ و فرصت سوزی شود.

قائم‌مقام سازمان توسعه تجارت ادامه داد: شاید با همین وضعیت وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بتوانیم به اهداف دولت دست‌یابیم. در صورتی که تفکیک صورت بگیرد قدرت به‌جای یک وزیر در ۲ وزیر تقسیم می‌شود و ما می‌توانیم در هیئت دولت تأثیر گذار تر باشیم اما در نهایت باید اذعان داشت که عملکردمهم‌تر است و تفکیک یا عدم تفکیک صورت شکلی موضوع است.

وی تصریح کرد: دولت نظرش یکطور و وزیر نظرش طوری دیگری است اما ما در این ارتباط ورود نمی‌کنیم و دولت هر تصمیمی بگیرد تابع هستیم و به‌عنوان مسئول انجام‌وظیفه می‌کنیم.