تعاونی ها در صنایع تبدیلی وارد شوند

به گزارش اگری پرس مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: تعاونی های بخش کشاورزی در صنایع تبدیلی وارد شوند. مجید مسلمی راد در جلسه دیدار و گفتگو مستقیم با مدیران عامل شرکت های تعاونی روستایی شهرستان همدان افزود: تشکل های بخش کشاورزی می توانند با ارایه طرح در صنایع تبدیلی از تسهیلات این بخش […]

به گزارش اگری پرس مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: تعاونی های بخش کشاورزی در صنایع تبدیلی وارد شوند.

مجید مسلمی راد در جلسه دیدار و گفتگو مستقیم با مدیران عامل شرکت های تعاونی روستایی شهرستان همدان افزود: تشکل های بخش کشاورزی می توانند با ارایه طرح در صنایع تبدیلی از تسهیلات این بخش بهره گرفته و از خام فروشی محصولات کشاورزی جلوگیری کنند.
وی اضافه کرد: گسترش صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی با توجه به ظرفیت های خالی که در این زمینه وجود دارد سبب افزایش ارزش افزوده بخش کشاورزی شده و سبب اشتغالزایی میشود.
وی ادامه داد: هر شرکت تعاونی روستایی می بایست طرح آماده توسعه ای بویژه در حوزه زیرساخت ها ارایه کند و برای تحقق آن برنامه داشته باشد.
مسلمی راد افزود: خدمت رسانی به اعضاء رسالت تعاونی های بخش کشاورزی است و تشکلها در خرید های تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی و تامین و توزیع نهاده ها در کنار کشاورزان باشند.
در این جلسه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان همدان با بیان عملکرد شرکت در سال گذشته برنامه های سال جاری خود را تشریح کرده و با طرح پیشنهادات و مشکلات از مدیریت تعاون روستایی است.