تغییر ۵ باره مدیریت انجمن روغن نباتی در ۵ سال

انجمن روغن نباتی که کالای اساسی و حساس را در سبد غذایی مردم تأمین می‌کند، برای پنجمین مرتبه در ۵ سال گذشته دبیر و سکانداری جدید به خود دید.

به گزارش اگری پرس؛ مسئولیت اداره انجمن روغن نباتی کشور که تأمین کننده، یکی از اساسی‌ترین کالاهای مصرفی مردم است برای پنجمین مرتبه در ۵ سال گذشته دبیر جدید به خود دید که این امر نکات مثبتی را به ذهن  متبادر نمی‌کند و نشان از برخی بی‌ثباتی‌ها است.

اعضای هیئت‌مدیره انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران عصر روز گذشته درجلسه‌ای با اتفاق آراء امیر هوشنگ  بیرشک  را به‌عنوان دبیر جدید انجمن، جایگزین داریوش محمودی کردند.

دبیر سابق انجمن روغن نباتی در ماه‌های پایانی فعالیت خود درخواست افزایش قیمت روغن را به سازمان حمایت داده بود اما این درخواست مخالفان داخلی نیز داشت به طوری که یکی از تولیدکنندگان با ارسال نامه‌ای به دبیر خواهان توقف این افزایش قیمت با توجه به رکود بازار شده بود.

بنابراین گزارش، انجمن روغن از سال ۹۱ تا به امروز ۵ مرتبه دبیر جدید به خود دیده است و به ترتیب ابوالحسن خلیلی، قاسم فلاحتی، محمد قبله، داریوش محمودی مسئولیت هدایت صنعت روغن نباتی کشور و صندلی لغزان دبیری را در اختیار داشتند تا این مسئولیت به بیرشک برسد.