ایجاد ۳۰ هزار فرصت شغلی با افتتاح ۲ هزار و ۸۸۵ پروژه تولیدی و زیربنایی کشاورزی در دهه فجر

  به گزارش اگری پرس معاون امور برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از افتتاح ۲ هزار و ۸۸۵ پروژه تولیدی و زیربنایی بخش کشاورزی با یک هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سراسر کشور به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی […]

 

007به گزارش اگری پرس معاون امور برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از افتتاح ۲ هزار و ۸۸۵ پروژه تولیدی و زیربنایی بخش کشاورزی با یک هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سراسر کشور به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از ایرنا،عبدالمهدی بخشنده افزود: به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه های افتتاحی بخش کشاورزی در زمینه های آب و خاک، تولیدات دامی، گیاهی، شیلات، صنایع کشاورزی، منابع طبیعی، ترویج و تحقیقات، تعاون روستایی، دامپزشکی و عشایری است.

وی تصریح کرد: در همین راستا یک هزار و ۳۹۰ در بخش آب و خاک، ۸۶۰ پروژه در بخش دامی، ۱۹۶ پروژه در بخش گیاهی، ۹۳ پروژه در بخش شیلات، ۱۶۵ پروژه در بخش صنایع کشاورزی، ۸۹ پروژه در بخش منابع طبیعی، ۱۸ پروژه ترویج و تحقیقات، ۲۴ پروژه تعاون روستایی، ۸ پروژه در زمینه دامپزشکی و ۴۲ پروژه در بخش امور عشایری بوده است.

بخشنده گفت: با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغالزایی مستقیم برای ۳۰ هزار و ۱۸۱ نفر در بخش کشاورزی فراهم می شود.

وی اظهار داشت: همچنین بیش از ۵۰ هزار خانوار از خدمات و مزایای پروژه های افتتاحی این بخش بهره مند خواهند شد./سایت وزرات جهاد کشاورزی